Doe de test!
Bent u een goede people-manager?
U mag trots zijn! U was gedreven in wat u het best kan. Of dit nu electricien, bankier, loodgieter, boekhouder, garagist, winkelier, tuinman of gelijk welke stiel is. U heeft uw eigen zaak opgebouwd. U heeft de skills om de beste te zijn in uw vak, en dat loont! Uw bedrijf groeit, u genereert meer klanten en omzet. U kunt het vele werk niet alleen aan en u aanvaard uw eerste medewerker. Voor je het weet heeft u meerdere tot een tiental medewerkers. Bent u nog steeds de beste in uw vak? Jazeker, in uw skills bent u nog steeds gedreven. Maar wat met uw skills ten opzichte van uw werknemers? Hoe gaat u om met sollicitanten, het ziekteverzuim, met opleiding, opvolging en evaluaties, met motivatie of herfocus, zelfs met slecht nieuws of ontslag? U bent de beste in uw vak, maar bent u ook een people-manager? En naast uw planning, boekhouding, werkplaats en inventaris-management, maken van offertes en bezoeken van klanten en daarnaast nog uw persoonlijk leven, heeft u dan nog tijd om een goed personeelsbeleid te voeren?
Doe de test!
- Doe je veel zelf?
- Geen tijd over voor familie?
- Heb je veel te maken met ziekteverzuim bij je werknemers?
- Moet je regelmatig op zoek naar nieuwe werknemers?
- Moeten je medewerkers nog beter worden in hun vak?
- Ik heb eigenlijk geen tijd om mijn mensen op te leiden omdat ik steeds bezig ben!
- Ik heb nog nooit gehoord van een raci, functioneringsgesprek, opleidingstraject, verzuimbemiddeling!
- Werken met mensen is niet altijd gemakkelijk, bij de ene moet ik het vragen, de andere moet het gezegd worden!
- Ik heb werk genoeg, maar kan niets meer bij aanvaarden omdat ik nu al niet meer door mijn werk geraak!
- Ben je bang dat je werknemers zich niet gelukkig voelen?
Heb je op minstens 6 vragen ja geantwoord?
contacteer ons om te weten hoe wij je kunnen helpen!
contacteer ons HIER