Doe de test!


Bent u een goede people-manager?

U mag trots zijn! U was gedreven in wat u het best kan. Of dit nu electricien, bankier, loodgieter, boekhouder, garagist, winkelier, tuinman of gelijk welke stiel is. U heeft uw eigen zaak opgebouwd. U heeft de skills om de beste te zijn in uw vak, en dat loont! Uw bedrijf groeit, u genereert meer klanten en omzet. U kunt het vele werk niet alleen aan en u aanvaard uw eerste medewerker. Voor je het weet heeft u meerdere tot een tiental medewerkers. Bent u nog steeds de beste in uw vak? Jazeker, in uw skills bent u nog steeds gedreven. Maar wat met uw skills ten opzichte van uw werknemers? Hoe gaat u om met sollicitanten, het ziekteverzuim, met opleiding, opvolging en evaluaties, met motivatie of herfocus, zelfs met slecht nieuws of ontslag? U bent de beste in uw vak, maar bent u ook een people-manager? En naast uw planning, boekhouding, werkplaats en inventaris-management, maken van offertes en bezoeken van klanten en daarnaast nog uw persoonlijk leven, heeft u dan nog tijd om een goed personeelsbeleid te voeren?


Doe de test!

  1. Doe je veel zelf? 
  2. Geen tijd over voor familie?
  3. Heb je veel te maken met ziekteverzuim bij je werknemers?
  4. Moet je regelmatig op zoek naar nieuwe werknemers?
  5. Moeten je medewerkers nog beter worden in hun vak?
  6. Ik heb eigenlijk geen tijd om mijn mensen op te leiden omdat ik steeds bezig ben!
  7. Ik heb nog nooit gehoord van een raci, functioneringsgesprek, opleidingstraject, verzuimbemiddeling!
  8. Werken met mensen is niet altijd gemakkelijk, bij de ene moet ik het vragen, de andere moet het gezegd worden!
  9. Ik heb werk genoeg, maar kan niets meer bij aanvaarden omdat ik nu al niet meer door mijn werk geraak!
  10. Ben je bang dat je werknemers zich niet gelukkig voelen?


Heb je op minstens 6 vragen ja geantwoord?
 
contacteer ons om te weten hoe wij je kunnen helpen! 
contacteer ons
HIER